از هر دری سخنی

زندگی از اولش سخت بود ما بچه بودیم نمیفهمیدیم ...!

از هر دری سخنی

زندگی از اولش سخت بود ما بچه بودیم نمیفهمیدیم ...!

سرپرست مدارس ایران در امارات بازداشت شد

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۹ ب.ظ

در پی بازداشت ۲۲ معلم زن و مرد ایرانی در امارات متحده عربی سرپرست مدارس ایران نیز در این کشور بازداشت شد. امارات دلیل بازداشت این معلمان را نداشتن مجوز کار عنوان کرده است

خبرگزاری ایسنا از بازداشت شهباز گودرزی، سرپرست مدارس ایران در امارات متحده عربی توسط دادستانی العین خبر داد.

این خبرگزاری روز چهارشنبه (۲۲ مهر/ ۱۴ اکتبر) در گزارشی خبر داد: «در ادامه‌ی سیاست‌های غیر دوستانه مقامات اماراتی و در پی بازداشت اخیر تعدادی از معلمان ایرانی در منطقه العین امارات به بهانه نداشتن مجوز کار، صبح امروز شهباز گودرزی، سرپرست مدارس جمهوری اسلامی ایران در امارات متحده‌ی عربی نیز بازداشت شد .»

ایسنا می‌نویسد، از حدود ۸ روز پیش ۹ معلم مرد ایرانی و ۱۳ معلم زن ایرانی به دلیل نداشتن بطاقه‌العمل (کارت کسب و کار) و همچنین مجوز کار در منطقه العین که زیر نظر ابوظبی است بازداشت شده‌اند.

در پی بازداشت معلم‌های ایرانی در امارات، وزارت خارجه ایران کاردار امارات را احضار کرد. وزارت خارجه نگرانی خود از بازداشت این معلمان را ابراز کرده و خواستار حل و فصل این مسئله و آزادی هر چه زودتر آنان شد. وزارت خارجه ایران تصریح کرد که این بازداشت "با وجود چند سال کار قانونی و فعالیت مدارس ایرانی" انجام شده است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۲
وفا ملکیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی